برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان بی‌سرپرست به دلیل مشکلات مالی و نبود لوازم آموزشی الکترونیکی، موسسه خیریه دارالاکرام ۳۰ میلیارد ریال لوازم آموزشی الکترونیک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کرد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، فرآیند اشتراک دانش از طریق کانال‌های مختلف مانند کتاب‌های الکترونیک، سی‌دی و وبینار، به منزله انقلابی در روش مرسوم آموزش با گچ و تخته به دانش‌آموزان است. مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام با بیان مطلب ادامه می‌دهد: «برخلافِ آموزشِ سنتی، آموزشِ الکترونیک دریافت اطلاعات را ساده‌تر، پربارتر و مثمرتر کرده است و معلمان نیز تدریس از طریق فن‌آوری مدرن را ترجیح می‌دهند. امروزه مفهوم سواد دیگر فقط به توان خواندن و نوشتن اطلاق نمی‌شود و تواناییِ یادگیری و بازتولید دانش ضرورتِ امروز جامعه‌ است.»

به گفته دکتر «مصطفی میراحمدی‌زاده»، پشتیبانی آموزشِی حدود ۸ هزار کودک و نوجوان بااستعداد فاقد سرپرست موثر با هدف پاسخگویی به نیازهای به‌روز این دانش‌آموزان و رفع موانع تحصیلی آنها، در تعامل و رایزنی با جمعی از ایرانیان نیکوکار خارج از کشور، به اجرای طرح اهدای ۵۲۶ تبلت، ۹۷ لپ‌تاپ و ۱۴ رایانه به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال، به این عزیزان منجر شد.

مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام در پایان با تاکید بر حمایت این موسسه از دانش‌آموزان بی‌بضاعت سراسر کشور، می‌گوید: «این موسسه‌ نیکوکاری فعال در حوزه‌ آموزش با بیش از ۲۵ شعبه در ۹۵ شهر ایران، دانش‌آموزان بااستعداد در معرض خطر ترک تحصیل را فارغ از دین، مذهب و قومیت آنها از بسته‌های حمایتی پنجگانه بهره‌مند می‌کند و مسیر آنها را برای تحصیل هموار می‌سازد.»

کد خبر 691886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha